View Full Version : Nya kadett fälgar
Nu har jag äntligen köpt nya fälgar och däck...har satt på en ny kofångare bak oxå...bildrna är av dålig kvalitet men ska ta med bättre kamera imorgon eller så....
Så vad tycks ser den ok ut nu eller?
http://teamserver.mine.nu/upload/files/kadett%20kolage.bmp
BMP-filer är djävulens verk.. ;)
Måste säga att det piffade upp bilen fint med fälgarna + hellackad vit!
Jag tyckte den såg fräck ut i blått o vitt men detta blev f"n ännu grymmare! Hade kadetterna varit RWD kanske jag skulle ta o köpa en sån istället
snyggt jobbat Levve! ;)
sänk ner den lite mer i backen bara :) (och det ska komma ur min käft.. uää, monster-truck-omega)
edit: eller det kanske bara är fälgarna som gör att det ser grymmare ut i vitt? fälgar gör så otroligt mycket alltså!
>Hade kadetterna varit RWD kanske jag skulle ta o köpa en sån istället
Bara å bygga om juh :)
>>Hade kadetterna varit RWD kanske jag skulle ta o köpa en sån istället
>
>Bara å bygga om juh :)
mm gör det åt mig :P int ork jag int
edit: Sviker ändå aldrig Omega ;D blev lite exalterad förut bara :)
Vilken skillnad Levve och bra att du har lacka allt i vitt! Är det Kosei Sniper fälgar? Bra val iaf! :)
Kannon fin tycker jag iaf!!!
Ola Gustafsson
12-10-02, 20:18
Ojojoj Levve !!
En klar förbättring får jag lov att säga.
Blev riktigt bra när du lackade fronten och så vit och dom nya fälgarna satt som en smäck !!
Du fick tag i en bakkofångare till sisst, ser bra.
Nice work.
Mvh Ola
------------------------
Kör en Kadett GT 2,0i-90
>Hade kadetterna varit RWD kanske jag skulle ta o köpa en sån >istället
Kadett C finns ju :) :) :)
Förut gillade jag inte din bil nå mycket alls Levve!
Men nu..Skitsnygg!!!!
tackar tackar...skönt att få lite good respons när man har lagt ner en massa tid och pengar på kadurran nu...ska bara på med en vinge och sänka den lite sedan är jag nöjd med utseendet...sen ska motorn och inredningen och ljudet få sig en facelift...
Det var ju snyggt, ##### jag måste också lacka allt i bilens färg(handtag, kofångare m.m) och stoppa på fetare fälgar...
jag har ju tagit bort låskistorna på dörrarna oxå...kanske ska byta handtag på bilen i vinter vi får se...
såg fin ut...
snygga fälgar,,,fixa gärna lite större bilder.
mvh\micke
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.