View Full Version : LESS PÅ ATT VÄNTA!!!!
Beställde lite grjer till min omega 3000. Här på (Törnefäldts bil) i Övik å de var ca 1 månad sen!!!! dom sa att grejerna skulle komma på typ 5 dagar!!! har ännu inte fått mina grejer å är dessutom jäävligt less på det här!! dom säger bara olika saker hela tiden. plus att killen som jag beställde delarna av har slutat på reservdelar!!! vilken jäävla stil tycker jag!! jaja ville bara dela med mig av min aggression!!! ha de bra alla opel vänner!
>Beställde lite grjer till min omega 3000. Här på
>(Törnefäldts bil) i Övik å de var ca 1 månad sen!!!! dom sa
>att grejerna skulle komma på typ 5 dagar!!! har ännu inte
>fått mina grejer å är dessutom jäävligt less på det här!!
>dom säger bara olika saker hela tiden. plus att killen som
>jag beställde delarna av har slutat på reservdelar!!! vilken
>jäävla stil tycker jag!! jaja ville bara dela med mig av min
>aggression!!! ha de bra alla opel vänner!
Och som medlem beställar man prylar från...??? Just det. ;-)
Även om man beställer små prylar tycker jag att det är värt att betala frakten för man blir oftast bra bemött och man får prylarna snabbt och utan problem, bortsett från en pryl som jag beställde för 5 månader sedan och som de skulle skicka när de fick hem den, känns som att de har glömt bort det. Å andra sidan bryr jag mig inte så mycket om det utan dyker den upp så gör den det och gör den inte det så dör jag inte dierkt...
Mvh
/Gus
Nu kan man ju verkligen idiotförklara dom på OPel här i övik!!
åker in för att hämta mina grejer!! (dimljusglas,täckluckan för dragfästet, och en lucka för domkraftsfästet) å plastsakerna skulle jag få lackat av firma gratis för att de tog så lång tid att få dom.
men när jag kommer dit så ser jag ju att dom inte alls e lackade som dom se till mig!!! så då var man ju tillbaka på ruta ett. sen lyckades dom ju tappa bort bättringsfärgen jag beställt + färgkoden.
har faan åkt fram å tillbaka 6gånger a`la 2,5 mil enkel resa!!!! så nu jääävlar e man förbannad!!!!! trodde verkligen inte detta om dom iaf.
Om du idiotförklarar dem i Övik så GULDFÖRKLARAR jag Stigs bil, fick ett mail som förklarade varför jag inte hade fått innerskärmen... Kundservice kallas det visst och Stigs bil verkar vara ett av få Opel-ställen som sysslar med det.
Mvh
/Gus
joo här har dom varit bra förut också innan den här killen slutade på reservdelar. men men det löser sig ändå! man får lacka de själv som sagt. de hade ju blivit faaan så mycket bättre om lackfirman fått göra det. men vi får väl hoppas att man slipper beställa nåt därifån på ett tag.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.