PDA

View Full Version : ATT: Jöjje

Davve
04-10-02, 21:27
Var har du tagit vägen?

Blev lovad nya bussnigar till mitt camberkit. För lite över en månad sen skulle visst nya bussningar blivit tillverkade.

Men det kommer inga bussningar och karln svarar inte på mail heller.
Har han ingen dator längre ? Innan jag köpte camberkitet svarade han på mail med en dags varsel ibland mindre...

ErikE
05-10-02, 01:52
Jag har också skrivit å frågat hur det blev med camberkit:en som knarrade och så, om det skulle göras nåt åt dom.. Dock fick jag inte nåt svar alls. Vore kul att veta om det ska göras nåt åt dom eller vad som händer.

Davve
05-10-02, 10:08
Jag mailade och förklarade läget, 30 augusti fick jag ett mail att det fanns nya bussningar och att han ville ha min adress igen.
Men inte ##### har det dykit upp några bussningar...

Känns som mina 1300kr plus en hjulinställning är kastade i sjön :(

Tråkigt...

Ashtray
05-10-02, 23:28
Hej.

Vill inte förstöra tråden, men..

Mitt camberkit har inte gett ifrån sig några ljud än. De bussningar jag fick var visserligen inte så tighta, de har också fått lite molybyden? fett.

Davve
06-10-02, 12:08
Några av mina bussningar var grymt tighta... då låg dessutom metallbussningarna i frysen, men det hjälpte kanske inte ett skit!

Känns så jävla onödigt att behöva riva det igen bara... om jag nu skulle få några nya bussningar dvs. Blir väl till att köpa nya orginal istället för det låter verkligen för taskigt som det är nu och har varit de senaste 3 månaderna...

zacka
06-10-02, 12:53
Eller så köpe du direkt från england

Ivarsson
06-10-02, 15:43
Är det inte smidigast att ringa till Jöjje och prata om det? att skriva om det här att man inte är nöjd tror jag inte hjälper att lösa problemet.

OK att Jöjje kanske ser att man söker honom,men svarar han inte på mailen så kanske han inte svarar här heller.

Davve
06-10-02, 16:05
>OK att Jöjje kanske ser att man söker honom,men svarar han
>inte på mailen så kanske han inte svarar här heller.

Men eftersom han var sååå snabb att svara innan jag betalade skiten så tänkte jag att han lär ju inte helt bytt liv till ett liv utan dator och internet... och kan ju vara bra att dela med sig av sina erfarenheter också tänkte jag...

Jag skulle iallafall bli glad om någon berättade bra eller dåliga upplevelse så man inte själv gör samma misstag.

Och jag tycker inte heller att jag ska behöva ringa och tjata när han lovade mig ny bussningar för över en månad sen...

GSI 16V
06-10-02, 16:22
Håller med Er alla men Jöjje har bytt jobb för ungefär en månad sedan och jag har snackat med honom och eftersom han bytt jobb tar det tyvärr lite tid innan han kommer igång igen med leveranserna.

Ring honom antingen på mobilen eller hem!!

Mvh Fast Swed - Öckerö - Medlemsnr: 136
OPEL Kadett GSi16V -88 Rekord GLS 2.2i -86 med ABS
struve@telia.com www.struve.mine.nu

Qrew
06-10-02, 22:27
Davve :

jag har både hans hemnummer o mobilnummer...

Mvh Qrew
www.team2themaxx.com