PDA

View Full Version : Lagt upp en massa bilder på mitt billjud på m

MJ
17-06-02, 13:08
Nu har ja lagt upp en helt ny sida på min hemsida som heter "GSi-Sidan" o där kommer ja helt enkelt att lägga upp alla bilder på mitt billjud o berätta om d.....vore jättekul med kommentarer från andra GSi-ägare ! Positivt lr negativt, allt är välkommet....hittills så har ja lagt upp ca 120 bilder där....för att komma in på sidan så går ni först in på min hemsida: www.geocities.com/dorra16

...sen så klickar ni er in på GSi-Sidan längre ner på sidan....skriv gärna nåt i gästboken när ni är inne....ja svarar så bra ja kan om d är nåt ni undrar över....

Ha dä bra i sommar....

MVH Magnus

Busta
19-06-02, 12:45
Måsste säga att det var jäkligt tjusiga kickpaneler du hadde gjort, vad är det för matreal du klär dom i och vart får man tag på det :)

Hoppas det låter lika fint som det ser ut :)

MJ
22-06-02, 13:51
Jo dom blev väl rätt bra :) D är konstläder från BRL, men dom säljer d inte längre...Har en address till ett annat företag som säljer d dock: http://w1.422.telia.com/~u42202591/ttshem.htm

Färgen som ja har heter 08-1277 "Blå-Grå"....

Har inte monterat dom än så ja vet tyvärr inte hur d låter, men vad ja har hört så ska kitet låta riktigt bra för pengarna ( DLS MS5 2000:- )